Τετάρτη 8 Ιανουαρίου 2014

Καλό ταξίδι

Τον τελευταίο τον καιρό το έχεις λες ανάγκη
ένα ταξίδι , μόνη σου, στην Άπω Ανατολή.
Μάζευτα βρε παιδάκι μου και πήγαινε επιτέλους.
Η γκρίνια σου η ατέλειωτη μου τρώει τη ζωή.

Μου λες ότι σε κούρασε η συμπεριφορά μου.
Σε κούρασε κι η σκέψη μου η τεχνοκρατική.
΄Αντε λοιπόν ξεκίνα το,αυτό το ταξιδάκι,
να δεις πως είναι η ήπειρος η ασιατική.

Κοίτα να δεις για σκλάβα μου εγώ δε σ'έχω πάρει
ούτ' έχω την αντίληψη τη μικροαστική.
Μα ούτε και θα ανεχτώ,κυρά καμωματούσα ,
να μου το παίζεις άνετη και "πολυεθνική".

Για εσένα εγώ κουράστηκα και έχω επενδύσει
τα όνειρα που κουβαλώ σαν άντρας σοβαρός.
Δες τη λοιπόν τη σχέση μας μ' άλλη οπτική γωνία
και κοίτα να τη σώσουμε όσο είναι καιρός.

΄Ασε λοιπόν τα πείσματα,παράτα και τα νάζια
μήπως και ξεμπλοκάρουνε του νου σου τα γρανάζια.
΄Αντε λοιπόν και εύχομαι ένα καλό ταξίδι.
Σ' εσένα για ανατολή,σ'εμέ για Γαλαξείδι.

Τρίκαλα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου