Τετάρτη 28 Αυγούστου 2013

Γλυκιά πρασινομάτα

Συχνά πυκνά σε σκέφτομαι
και χάνω το μυαλό μου
μπερδεύεσαι στα νούμερα
κι αλλού τηλεφωνώ.
Μ' σένανε που έμπλεξα
βρήκα  το διάβολό μου
και δε μπορώ με τίποτα
πια να συγκεντρωθώ.

Ψηφίζεις και τους πράσινους
και ψάχνομαι συνέχεια
να δω αν έχω μάτια μου
στυλ οικολογικό.
Αλήθεια τι με έσπρωξε
τόσο να σ' αγαπήσω
όταν σε πρωτοαντίκρυσα
σε τμήμα εκλογικό.

Αλήθεια πώς με μπέρδεψες
με τα καμώματά σου
και μ΄έκανες μαχητικό
και νατουραλιστή.
Εμένανε που ήμουνα
λίγο πριν σε γνωρίσω
από το νέφος μάτια μου
σα ρέγγα καπνιστή.

Γλυκιά  πρασινομάτα μου
ναι συμφωνώ μαζί σου
στην τελευταία πρόταση
τη χωροταξική.
"Για να σωθεί η Αθήνα μας
πρέπει να φύγει αμέσως
αυτό που λεν πρωτεύουσα
πέρα απ΄την Αττική.

Όμορφή μου,"οικολόγα",
έλα κάτσε και μολόγα,
τι να πούμε στους ανθρώπους
για τους πεθαμένους τόπους.
Όμορφή μου,"οικολόγα",
έλα κάτσε και μολόγα,
πώς να χτίσουμε τον κόσμο
να γεμίσει φως και δυόσμο.

Θήβα(1987-1992)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου